همه چیز در مورد طراحی آرم

یادگیری همه چیز را که شما همیشه نیاز به یادگیری

طراحی در حال حاضر یک رشته در حق خود است و تخصص آن می تواند در فرآیندهای بین رشته ای گنجانیده شده است. مهمترین اصول اساسی تئوری و روش طراحی، به ویژه در عملکرد ارتباطی محصولات و جنبه های برجسته مانند طراحی شرکت ها و خدمات، مدیریت طراحی، طراحی استراتژیک، طراحی رابط / طراحی تعاملی و طراحی انسانی، ارائه شده است.

چگونه کتاب را دریافت کنم؟

برای دریافت لینک Ebook از طریق ایمیل، فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید

لطفا توجه داشته باشید

فرم بالا سمت راست نیاز به Elementor Pro دارد. البته می توانید از هر گونه پلاگین فرم تماس رایگان مانند فرم تماس با فرم ۷ یا WPForms استفاده کنید

صفحات داخلی چیست ؟

در راهنمای ۲۵ صفحه ای برای طراحی لوگو شما اصول اولیه لوگو را خواهید آموخت، قوانینی برای ایجاد لوگوی و موارد دیگر برای در نظر گرفتن رنگ و تایپوگرافی است. خنده در برخی از آرم های بسیار جذاب و بد و داستان پشت برخی از معروف ترین مارک های جهان است. اضافه کردن یک کیفیت جهانی به یک آرم، وسیع ترین ارتباط را در اختیار شما قرار می دهد که تقریبا تمام هویت ها در نظر گرفته شده است. تمرکز فکری اتصال نقطه “تفکر” در طراحی، بخصوص هنگامی که به نامزدی می آید، بی معنی نیست.

گیرنده های کلیدی

اضافه کردن یک کیفیت جهانی به یک آرم، وسیع ترین ارتباط را در اختیار شما قرار می دهد که تقریبا تمام هویت ها در نظر گرفته شده است. تمرکز فکری اتصال نقاط “تفکر” در طراحی، به طور خاص – به ویژه هنگامی که نام برند مطرح می شود، بی ارتباط نیست – اما با تلفیق سریع بصری نمادها و استعاره ها با تفکر استراتژیک، اطلاعات ضروری را که به لوگو شما کمک می کند، خارج شده و به خاطر میآید

تمرکز فکری اتصال نقاط «تفکر» در طراحی، البته به ویژه هنگامی که نام برند مطرح می شود، بی ارتباط نیست، بلکه با تلفیق سریع بصری نمادها و استعاره ها با تفکر استراتژیک.

مشتریان

در اینجا چیزی است که مشتریان ما در مورد کتاب ما می گویند

واقعا خوب. من به تو توصیه خواهم کرد همکاران من. مهم نیست که کجا بروید، این کتاب جالب ترین و اتفاق افتاده ترین چیز است! من در سطوح مختلف تحت تاثیر قرار گرفتم.
جو هنری
مدیریت مجموعه تیرو
این کتاب ارزشمندترین کسب و کار است منابع ما هرگز خریداری شده اند. این کسب و کار من را نجات داد
کاترین
مدیریت مجموعه

درباره نویسنده

جورج تابستان طراح گرافیک بین المللی شناخته شده بود. پروژه های تابستانی شامل طراحی لوگو، پوستر، بسته بندی، گزارش سالانه و نام تجاری است. مشتریان او عبارتند از: AT & T، GM، Pfizer، Mobil، Revlon و مرسدس بنز. او با استفاده از فرم نامه برای حل مشکلات طراحی، یک شهرت را به عنوان طراح ایجاد کرد که در واقع نوعی پرشور بود. در سفر او هر دو چشم خود و لنز دوربین خود را باز کرد برای ثبت یک پدیده است که می تواند در امتداد جاده ها، در روستاهای کوچک و همچنین مراکز شهری دیده می شود. تبلیغات وسیع بر روی دیوارها پیام هایی را از تولید کنندگان مواد غذایی، نوشیدنی ها، بنزین و اتومبیل ها منتشر می کنند.

چگونه می توانم کتاب را دریافت کنم؟

برای دریافت لینک Ebook از طریق ایمیل، فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید

لطفا توجه داشته باشید

فرم بالا سمت راست نیاز به Elementor Pro دارد. البته می توانید از هر گونه پلاگین فرم تماس رایگان مانند فرم تماس با فرم ۷ یا WPForms استفاده کنید